در تاریخ 3 سپتامبر 2021 ، 5 قسمت ابتدایی فصل پنجم سریال Money heist بصورت همزما منتشر شد . تاریخ انتشار 5 قسمت بعدی این سریال اعلام نشده است . این فصل شامل 10 قسمت میباشد .

جهت دانلود فصل 5 سریال Money Heist با زیرنویس فارسی چسبیده با ما همراه باشید .

خانه کاغذی (اسپانیایی: La casa de papel‎) که در آمریکا با عنوان سرقت پول (انگلیسی: Money Heist‎) شناخته می‌شود، مجموعه تلویزیونی سبک سرقت جنایی اسپانیایی است که توسط ابی استار ساخته شده‌است. این سریال دو گروه سرقت آماده را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی‌آورد.ین سریال در مادرید اسپانیا فیلمبرداری شده‌است. بخش‌های قابل توجهی از فصل ۳ و ۴ نیز در پاناما، تایلند و ایتالیا (فلورانس) جلوی دوربین رفت. این روایت به روشی شبیه به زمان واقعی گفته می‌شود که شامل پیچیدگی‌های متکی به فلاش‌بک، پرش‌های زمانی، انگیزه‌های شخصیت پنهان و راوی غیرقابل اعتماد است. این سریال با روایت از منظر یک زن، توکیو (اورسولا کوربیرو) و داشتن یک هویت قدرتمند اسپانیایی، ژانر سرقت را برمی‌انگیزد، جایی که دینامیک عاطفی، جرم و جنایت سازمان یافته را به صورت کامل جبران می‌کند.

دانلود سریال Money Heist

 

پس از مدت ها انتظار فصل پنجم منتشر شد البته فعلا فقط 5 قسمت ازش همزمان اومده و 5 قسمت دیگه مونده . هنوز تاریخ رسمی برای زمان انتشار 5قسمت بعدی اعلام نشده .

جهت دانلود سریال Money Heist بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده میتونید وارد تاپ وان مووی بشید .

بنظرتون ادامه این سریال به چه شکل در میاد ؟ چه سرنوشتی در انتظار پروفسور و تیمش هست ؟

خوشحال میشم نظراتتونو بخونم و نظرتون رو راجب قسمت های قبلی و همچنین پیشبینیتون رو از قسمت های بعدی بدونم .

 

منبع : سریال خانه کاغذی